Гарантійні зобов'язання
Контроль якості гранітної продукції здійснюється інспекторами контролю якості частково дома (з виробництва) й у точках доставки, монтажу.
Комбінат - граніт відповідає за якість продукції, що поставляється до точки доставки, якості монтажу нашими фахівцями (або до передачі вантажу клієнту, якщо клієнт сам здійснює монтаж).
Якщо клієнт залишився незадоволеним якістю гранітної продукції, доставкою або будь-яким іншим аспектом наших послуг, прохання дотримуватися нашої «Політики гарантійних зобов'язань, прописаних у договорі».
Усі дефекти якості або кількості повинні бути повідомлені по телефону або пошті компанії протягом 24 годин після отримання замовлення.
У разі виникнення дефектів ми можемо клієнту здійснити повернення авансового платежу клієнта, а також виправити дефекти у рядки, зазначені в договорі.
Іноді, у разі виникнення проблеми, коли виробництво чи склад помилково замінив необхідну продукцію з граніту тим, який замовник не замовляв, клієнт може залишитися задоволений такою заміною, якщо продукція та якість її виявилися кращими за замовлені.
Комбінат - граніт зобов'язується компенсувати вартість збитків за всіма своєчасно відправленими та обґрунтованими претензіями щодо якості продукції, включаючи порушення при транспортуванні фахівцями. відповідно до інструкцій клієнта.
Гарантійні зобов'язання Комбінат – граніт: +38 (068) 722-77-90 / +38 (063) 035-25-23